Sunday, July 10, 2011

Minyak Wangi Murah tapi bau Mahal...

Posted by Secret Dreams... at 12:22 AM
Dalam beberapa hari nie, aku asyik up load pic tuk catalog shoppe aku... Bukan aku malas nak menjahit..dan bukan juga takda baju yang aku kena jait..Cuma sesekali aku nak rehatkan mata dengan perkara lain yang aku minat buat...bleh tambah duit pokek aku.. bab novel aku yang terbengkalai, aku hentikan skali lagi..menulis nie kena dlm mood yang betul2 relax..


Aku tertarik ngan catalog perfume nie..Yela kan..dulu aku nak beli sebotol minyak wangi, aku kena abiskan ratusan jg sbb wangian yang aku berkenan..mahal beb..time tu keja takpa lar skali skala abiskan duit kat Sogo tu beli perfume.. Lani, aku bleh miliki perfume yg wanginya sama ngan yang mahal..murah..leh beli dr sebotol..menarik tu..


Amacam kekawan klu berminat nak beli minyak wangi kat aku..leh order..tapi klu still nak pentingkan branded...teruskan...Selagi kita leh jimat apa salahnya..bleh guna duit lebih tu tuk beli baju ker ...kasut ker..




Amacam..renung2kan dan slamat berjimat...hahahahaha...aku nak sambung tonton Spiderman sambil update blog tuk Mama pula..dia sibuk ngan Zhulian dia...

0 comments:

Post a Comment

 

Jamal & Syafi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei