Sunday, August 30, 2009

Berbuka Puasa di Rumah Pakcik...

Posted by Secret Dreams... at 10:51 PM
Semenjak aku sibuk nie..Jarang2 aku menjenguk pakcik aku kat Taman Dato' Harun..Lama jugalah..Sampai sepupu aku keluar masuk spital pasai TB, baru hari nie aku pergi buka posa kat sana dan tengok keadaan dia yg kurus giler.. Kesibukkan aku hanya famili, kekawan rapat dan Allah saja yang tahu..Tertekan juga lar aku semenjak pindah opis baru..

Akhirnya aku tekad utk tinggalkan kerja yang aku buat selama hampir 7 thn. Takpalah bukan rezeki aku disana. Keluarga lebih penting, sebab itulah juga aku dulu tak memilih utk jadi wartawan bilamana aku asyik terkejar sana terkejar sini..janji semua tinggal janji.. Aku nie famili person..

Meriah jugalah di rumah pakcik.. Menu makcik hari nie, bakarrrrrrrrrr semuanya..hakkk..hakkk..hakkk..Ikan terubuk bakar..Ayam bakar..Daging bakar..nasib sayur tak dibakarnya.. tapi kami makan berselera lar juga.. Aku bawa cupcake buat sepupu aku yg kecik2 tu..



Hmmm..lepas nie nak buka posa kat rumah sapa pula ekkk.. Rumah pengantin baru kot.. Tahun nie kak Aishah puasa tidak keseorangan lagi..

0 comments:

Post a Comment

 

Jamal & Syafi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei