Sunday, September 6, 2009

Juadah Pembuka Selera

Posted by Secret Dreams... at 10:19 PM
Hari nie dan seperti hari2 yang lalu, kami tak ke Bazaar Ramadhan. Setiap kali pegi, dari awal bazaar sampai ke hujung tak beli apa2 pun. Ada sekali tu, sampai pegi 3 Bazaar, pun begitu pulang dengan tangan kosong. Alih2 masak di rumah lagi senang, jimat pun jimat.

Hari nie menu ikan bakar dan air asam. Last minute punya selera. Hubby bakar ikan penuh semangat, aku apa lagi siapkan air asam. Niat hati hubby nak bagi ikan bakar kat Dr. Kadir, dah 2 bekas dia bagi..Belum balas apa2 lagi nie.. Ingat nak buat sup tulang kot, sebab jiran kami nie suka makan tulang..masak jer aper pun..janji resepinya tulang.





Bakar punya bakar..Azan bergema..hehehe tak sempat bagi kat jiran..Kita aja lar yg makan abang...Maya siap buat jus Apple..tawar lak...kah..kah..kah..Takpa boleh excuse, posa...

Hahh..esok kena pi kerja lagi, ini bulan terakhir aku..

0 comments:

Post a Comment

 

Jamal & Syafi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei