Thursday, September 24, 2009

Open House - Menteri Besar Kedah..

Posted by Secret Dreams... at 3:21 PM
Hari ni raya ke-empat, kenduri besar-besaran di Pendang. Orang berduyun-duyun, jalan sesak, sampai anggota Rela lar jaga..Aku nak ambik gambar pun takleh, peluh dah bersimbah nak makan pun kena beratur lar...hik..hik..hik..

Memandangkan Mama pun mai kenduri, aku ambik kesempatan ikut depa balik Langgar.. Mama ajak gi open house Menteri Besar Kedah..Sampai sana, halamak ramai giler..Aku nak ambik gambar kumpulan2 Nasyid yg buat persembahan tapi orang ramai sgt kat depan stage..hehehe..malu nak menyibuk sama..




Orang Ramai..Makanan pun banyak..Sampah pun emmm.. :-)


Maya sempat posing lagi...

Ada 1 gerai tuu buat aku tak berganjak..lepak situ ajar..Teh Tarek...fuhhh..terangkat..hmmm brapa cup dah aku ambik ekkk..kah..kah...kah.. Open house camni bagus..Semua kaum ada.. Ini satu cara kita utk kita mengeratkan silaturrahim sesama kita.. "SATU MALAYSIA".. I love Malaysia.. semangat nie..


Balik dari open house, kami singgah Taman Rimba, saja bawa budak2 nie main. Banyak kenangan aku disini..Zaman sekolah..Zaman remaja.. Sejenak kat sini, rasa tenang dan damai...Kenangan semalam itu memang indah...Halamak, terkenang nostalgia lama lak..




Izzran, Maya dan Izzudin



Izzat (tak abis2 ngan PSP) dan Mama


Petang baru balik umah..fuhh letih..tido sat...hehehehe..nanti malam nak jalan2 lagi...

0 comments:

Post a Comment

 

Jamal & Syafi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei