Friday, February 5, 2010

SALAM TAHUN BARU 2010

Posted by Secret Dreams... at 12:59 PM
Aku rasa belum terlambat untuk aku ucapkan 'Salam Tahun Baru 2010' buat semua. Dah lama juga aku tak coret apa2, aktiviti aku banyak lar juga..tapi aku asyik tangguh..dan tangguh..tak elok sikap camtu ada pada kita kan..Tapi apa yg pasti penutup tahun 2009 adalah penutup tahun yg paling best dalam hidup aku walaupun hubby takda time tu.. Tahun lepas byk tekanan yg aku alami dan lega semua itu telah berlalu. Disember, bulan yg paling byk aktiviti bersama..syoknya.. Azam tahun baru nie, aku dan hubby sama saja..Semoga Allah limpahkan rezeki kami dan kurniakan cahaya mata.. Tahun baru nie tak nak ada cita2 sedih..tak mau..tak mau..

Dah lama juga aku tak gi Langkawi, so sempena LIMA 2009 ..boleh lar cuci mata.. Aku pergi bersama keluarga tanpa hubby, dia akan menyusul kemudian..ada kenduri di kg. Kakak pula baru kluar hospital..suspect H1N1..so elok lar aku balik skali kakak, dia blum sihat sepenuhnya..


Sempat bergambar ngan si manja Puteri sblum bertolak pegi Langkawi..siap pakaikan bedak sejuk..hehehe


Uhhh..cuaca di Langkawi panas terik..ramai org di Jetty tak terkata..sesak..Musim cuti sekolah camni standart lar..Abang ipar aku busy time nie, Chef di Datai Langkawi..Hubby lak takda..naik teksi la jawabnya.. Ada beberapa gambar aku ambik time LIMA 2009, gambar tah pa-pa..orang ramai sangat..






Kapal Selam pertama Malaysia



Gambar air saja yg sempat aku ambik..kah..kah..tah mamat mana tolak aku masa nak ambik gambar, nasib tak jatuh tersembam..

Bila hubby dah mai Langkawi, apa lagi aktiviti kami klu tak memancing..dari kawasan Rumah Api hinggalah ke pantai Pasir Tengkorak..syoknya dapat ikan..paling best ikan kerapu.. Si manja Puteri sibuk makan Cocopie.. Comot..




Banyak gambar aktiviti memancing dari Dis 2009 hingga Jan 2010..Hubby dah gila memancing sekarang nie.. Yala, aku juga yg jadi penggalaknya. Dah lama dia idam2 nak gi memancing tapi aku tak layan..tak minat..tapi bila pikir aktiviti yg bleh dibuat bersama, aku pun bagi green light..apa lagi pancing sana..pancing sini..hish..hish..bleh tahan juga memancing nie, jadikan hobby.. Tapi jgn melampau sgt tau..kang makan umpan lak..keja..keja.

Sekarang nie, hubby sibuk ngan business sotong bakar dia..Sedap nyer.. Aku nie pun kaki makan sotong..Nyum..nyum..nyum..



Hmmmm, dah tak tahu nak tulis apa lak..tunggu aje lah coretan di hari lain....nak siap gi shopping ngan hubby..hehehehe..suker...

0 comments:

Post a Comment

 

Jamal & Syafi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei